Małgorzata Teodorska

Jestem pod wrażeniem urody aktorki Małgorzaty Teodorskiej. Obejrzałem z nudów kilka ostatnich odcinków serialu "Plebania" (tak na marginesie to straszna chała) i wytrzymałem do końca wyłącznie dzięki pięknej Gosi. W ostatnim odcinku występowała w krótkiej, czerwonej sukience i brązowych kozakach. Wyglądała zjawiskowo. Niestety do tej pory nie udało mi się znaleźć zdjęć lub filmiku wideo z tego odcinka. Może ktoś z Was ma i się podzieli :)??

Dzisiaj trzy zdjęcia Gosi w wieczorowej sukience, pięknie błyszczących czarnych rajstopach i czarnych szpilkach. Co o tym myślicie?


Update:

fraszko podesłał link z galerią zdjęć ze wszystkich odcinków serialu (link dla zainteresowanych: http://www.plebania.pl/galeria/odcinki.html). Znalazłem tam zdjęcia, o których pisałem w poście. Oto one:

Małgorzata TeodorskaMałgorzata TeodorskaMałgorzata Teodorska
Małgorzata Teodorska

Prawda, że wygląda cudnie???
 
Copyright © topaiditisplateias
Proudly Powered by: Blogger